Om mig

mandag den 2. maj 2011

Kom overskud... :-)

Så prøver jeg.. Der har været meget stille her på bloggen i noget tid.. Desværre.. Men overskuddet har bare ikke vist sig her hos mig i noget tid.. Jeg har endnu ikke rigtig fundet det, men nu forsøger jeg alligevel.
Jeg er ved at være rigtig godt brugt i praktikken og føler at de få dage hvor jeg ikke er på arbejde bliver brugt på max afslapning og orker ikke rigtig andet :-( Samtidig er vi ved at flytte rundt herhjemme som de næste indlæg også vil afsløre.. Jeg har valgt at lave lidt forskellige indlæg for at få styr på tingene i mit hoved og måske der følger lidt overskud med også hi hi..
Jeg syntes jo ellers at det skønne vejr skulle give lidt overskud, men syntes ikke det har meldt sig endnu. Den praktik fylder sandelig rigtig meget i mit hoved så jeg glæder mig til jeg får lidt mere styr på den og den er overstået, dog er jeg kun halvvejs, så overskuddet skulle gerne indtræffe noget før ellers bliver det tre meget lange måneder jeg går i møde.. :-(
Så indtil videre pvøer jeg at skabe overblik her på bloggen, herhjemme så der forhåbentlig kan blomstre lidt kreativitet frem. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)