Om mig

lørdag den 14. maj 2011

Endelig... :-)

Så lykkedes det endelig.. Efter mange lange uger har vi fået valgt, købt og sat sofa bordet op, behandlet det så det er klar til brug.. Spise bordet er i samme omgang også kommet op og fået behandling.. Man har pludselig mærket hvor meget man bruger et bord i sin hverdag.. :-) Og vores spise bord er allerede kommet i brug så jeg nu kan komme i gang med pudebetrækkene..


 Sofa bordet med lidt lys og lørdagshygge.. :-)

Også kunne jeg endelig få klippet lidt stof stykker ud til pudebetrækkene - jubi.. Dejligt og være kommet igang med et lille sysle projekt som jeg kan tage med udendørs også.. Afventer en lim pen så jeg slipper for at ri, men bruger vente tiden på at begynde så jeg kan se betrækkene tage form, forhåbentlig.. :-)

1 kommentar:

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)