Om mig

tirsdag den 12. april 2011

Ææævv...

billede lånt fra google..
Sådan nogenlunde har der set ud foran mit vindue og lydene fra regnen har også været der til at indikere at vejret ikke lige var helt med i min planlægning idag.. Og øv øv nu er tiden smuttet og jeg har ikke rigtig nået noget.. Nu skal jeg afsted til arbejde i praktikken.. Tror vist denne her praktik er ved at påvirke mig hårdere end jeg lige havde forestillet mig.. Øv øv håber det vender så humøret bliver bedre og glæden ved at tage afsted igen er tilstede..

3 kommentarer:

  1. Lyder rigtig rigtig træls! Sådan er der bare nogle perioder der er. Men tænk på, at det er praktik og ikke et job :) selvom jeg godt ved, at det sikkert er en lang praktik.

    SvarSlet
  2. Sådan er nogle dage, men det går over. Jeg håber dine dage siden tirsdag har været bedre.
    Knus og tak for linket!
    mette b

    SvarSlet
  3. Hmm er det hele stadigvæk æv? :)

    SvarSlet

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)