Om mig

mandag den 2. maj 2011

Indendørs... Puha...

Også indendørs hvor her indtil videre bare roder og umiddelbart er noget uoverskueligt.. Jeg tror jeg vil give det nogle timer her til formiddag for at prøve og få lidt bedre styr på det så her er til at leve.. :-) Jeg fungere ikke altid godt i rod over længere tid, det bliver ligesom for meget på et tidspunkt.

Skænken er derunder et sted.. Håber den i løbet af de næste timer kommer mere til syne.. Når der kommer lidt mere overskud skal den sættes i stand men indtil videre står den sådan der og bliver brugt.. Hver ting til sin tid.. :-)



Sådan her ser vores midlertidige sofa ud, indtil der forhåbentlig imorgen bliver leveret en ny.. Nøj hvor jeg glæder mig.. Det er ikke helt det samme med en luft madras.. :-(

 Her er stof til det der senere skal blive til pudebetræk, så den nye sofa kan stråle lidt med lidt krea-pudebetræk pynt.. :-) Glæder mig til jeg når så lang i processen at jeg kan bruge puderne med betrækket på.. Men indtil videre er stoffet ihvertfald hjemme, vasket og klar til at jeg kan gå igang..

De her billeder er kun fra nedenunder - øihjwe - der er endnu værre ovenpå.. Nok derfor jeg er lidt fyldt i hovedet.. med alt det der flyder rundt omkring og mangler nye pladser, når engang der hele er på plads er jeg helt sikker på det bliver fantastisk med den ekstra plads vi har fået skabt, men syntes nogen gange der er lang vej derhen.. Men det er dog det der holder mig oppe når humøret ikke helt er til mere rod, tanken om mere organisering og mere plads, med nye muligheder til mine krea ting..

Jeg glæder mig.. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)