Om mig

mandag den 2. maj 2011

Bliv væk nattefrost.. :-)

Jeg blev fristet her den anden dag og handlede lidt for mange blomster ind, men det betød så bare at jeg måtte ud og købe nogle flere blomster krukker/kasser, det syntes jeg nu var helt okay.. :-)

 Den første nye kasse (som jeg købte tre af på tilbud dejlig billigt i forhold til hvad de tidligere havde kostet) med en super lækker lilla hortensia i pyntet med lidt hvide bund blomster.. Jeg glæder mig sådan til den springer ud.. :-)
 Lidt spanske marguritter som jeg bare er helt vilde med.. :-)
 Have møblerne som gerne snart skulle have noget olie.. Men pga regnen igår eftermiddag kunne jeg ikke starte her til morgen med det.. Men jeg håber da virkelig på at solen hjælper mig lidt her i formiddag så jeg kan få det givet olie inden sæsonen kommer alt for godt igang.. :-)

Til sidst to kasser også med spanske marguritter, den ene står omme bagved sammen med grillen som også snart skal startes for første gang i år.. Og en ude foran så der er lidt pænt at kigge på inden man smutter ind af hoveddøren.. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)