Om mig

tirsdag den 3. maj 2011

JUBI:.... :-)

Så lykkedes det.. :-) De kom de så de sejrede.. Pludselig kom der en stor vogn fra Smag og Behag og jeg havde godt på fornemmelsen det var til os.. Det var det og hvor fantastisk, indenfor 15 min var sofaen der og den var samlet og klar til at blive brugt.. Så fantastisk.. :-) Jeg har lige nået og nyde den lidt inden jeg smutter afsted til arbejde.. Det er svært at finde gejsten til at tage afsted, når man har fået leveret sådan en skøn flyder..
Zoya ville med på billedet også tænkte jeg pyt pyt.. Gad ikke og bruge tid på at flytte hende.. :-) Nu mangler vi bare et sofabord men det finder vi nok måske på mandag.. :-)

1 kommentar:

  1. Hvor er den bare flot! Glæder mig til at se, hvilket sofabord I finder til den flotte sofa :) ... håber i hvertfald, at du blogger om det nye bord.

    SvarSlet

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)