Om mig

onsdag den 18. maj 2011

Tidsmaskine... Fremad helst... :-)

Nogle gange syntes jeg virkelig tiden skulle kunne spoles lidt frem.. Nogle gange er det fordi der er ting jeg hellere vil undgå og dermed springe dem let og elefant over.. Andre gange er det bare fordi jeg glæder mig så meget til noget der forhåbentlig gerne skal ske.. For tiden kunne jeg virkelig godt bruge en tidsmaskine..
Jeg ville fremad lidt atypisk i forhold til mange andre der vil tilbage, men jeg vil nu allerhelst fremad, de ting der er sket i fortiden vil jeg hellere lade ligge og bruge energien fremadrettet :-) Jeg ville så gerne være færdig med min uddannelse og allermest igang med sådan noget hyggeligt noget som børn.. Tiden løber jo derudaf sådan rent biologisk og man bliver jo ekstra fristet når ens veninder har små størrelser, en der har en lille en på vej også her rundt i det skønne blogland, hvor rigtig mange har de skønneste børne billeder og laver fantastiske ting til dem. :-) Jeg kunne selvfølgelig sagtens lave tingene til barnet (når og hvis det så engang kom hertil) men det er nu ikke helt det samme.. :-(

Men men tiden kan ikke spoles frem så jeg må forsøge at nyde alt det jeg har lige nu og glæder mig over hverdag.. :-) Har i det også nogle gange sådan? At i vil fremad til noget andet eller ville i helst tilbage? :-)

1 kommentar:

  1. Sådan har jeg det også. jeg vil heller ikke tilbage, det er prøvet af. Jeg vil gerne frem til september, så jeg kan finde ud af, om jeg fik et job eller om jeg læste videre - men på den anden side, vil jeg heller ikke gå glip af sommeren :)

    Kan godt forstå du glæder dig til at få børn engang, det gør jeg også :)

    SvarSlet

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)