Om mig

lørdag den 28. maj 2011

Øv øv og atter øv...

Sikke en møg morgen.. Min mobil ringede pludselig kl. 8 mens jeg faktisk stadig lå og nød dynens varme.. Det var fra min praktikplads der lige ville smadre min weekend med arbejde i aften og imorgen.. Så alle de planer jeg havde lavet med kæresten igår røg lige i vasken, der var planer om en tur i byen og hente lidt små ting og dejlige hjemmelavede burger til aften pga. fodbold aftenen.. Plus jeg selvfølgelig skulle have kigget på den praktikopgave som jeg stadig skal aflevere om meget kort tid..  Men nej nej intet kan lade sig gøre, fordi jeg åbenbart var den eneste der ikke havde en beskyttet fridag.. Manner jeg HADER mit praktik sted og jeg kan slet ikke vente med at blive færdig, desværre desværre er der 2 mdr igen før jeg er færdig... Jeg må prøve og finde noget positivt så dagene kan hænge sammen, men det bliver godt nok meget meget svært.. :-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)