Om mig

lørdag den 21. maj 2011

Sikke et overskud.. :-)

Så kom lørdagen og jeg skulle møg tidligt op for lige at klare nogle timers arbejde, derefter stod den på alene hygge fordi kæresten smuttede til besøg hos svigermor.. Så zoya og jeg må klare skansen.. :-)
Egentlig startede jeg med at sidde på sofaen og syntes jeg fortjente en lur fordi jeg havde været oppe kl. møg tidligt (lidt i 5, det er tidligt for sådan en aften arbejder som mig hi hi) men men pludselig væltede energien ind over mig og jeg tænkte afsti afsted ud og nyde solen og mine nye skønne løbe sko som jeg i ren forkælelse fik af kæresten.. :-)

Det var en fed tur, er sikker på zoya også nødt den, trods det at den lige blev forlænget 2 km fordi jeg åbenbart ikke kunne følge den rigtige rute, men vi nåede da hjem bare først da vi havde gået/løbet 5 km.. Jeg er endnu ikke så habil løber at jeg lige kan snuppe så lang en løbe tur, men så går jeg bare turen istedet og nyder det..

Da jeg så kom hjem syntes jeg at jeg trængte til en lille lur.. Snuppede den også et varmt langt bad.. Så tænkte jeg at der måske var lidt mere energi og det brugte jeg så på havemøblerne, som trængte meget til olie.. Og tror bestemt hvis de kunne snakke, de havemøbler, så ville de sige det var skønt med olie.. :-) Det ser ihvertfald godt ud..



Nu sidder jeg så her sidst på aftenen og den værste olie damps hovedpine er ved at aftage igen. Jeg har fundet kaffen frem og nu skulle jeg så egentlig have energi til  det her:

Som jo skal ende med at blive pudebetræk til den nye sofas puder, men jeg ved sørme ikke om energien er der.. Jeg må se om koffeinen kan hjælpe lidt på det ellers må jeg nøjes med at glæde mig over de andre ting jeg nåede idag.. :-)

Jeg håber i rundt omkring i blogland også har haft en vældig lørdag og måske har nydt lidt ekstra energi fra en fridag helligdag igår.. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)