Om mig

lørdag den 29. januar 2011

Smykke kursus.. :-)

Så oprandt dagen og nu er den så ved at være ved enden igen.. Lidt aften endnu er der bestemt, meen det jeg havde glædet mig allermest til idag er nu overstået.
Jeg har været til smykkekursus i 6 timer og nøj hvor var det fedt.. Og timerne er bare fløjet afsted.. Jeg var lidt spændt (læs nervøs :-) da jeg tog afsted imorges men det var der slet ingen grund til det gik helt fantastisk.. Vores lærer Irene var simpelthen super dygtig og rigtig god til at hjælpe med det man lige havde lyst til.. Men først starter jeg lige med lidt billeder af armbånd jeg har lavet tidligere.

Også fra dagen idag.. Jeg havde lyst til at prøve noget nyt noget med læder og samtidig noget med sølv og ferskvandsperler. Jeg syntes det er så flot, men jeg er ikke meget for den dyre pris det har i butikkerne.. :-)


Det var der hvor jeg var inde til smykkekursus
En helt ny måde og flette på, det hed vist josefine flet.. Virkelig fedt syntes jeg giver et helt andet look til ens læder.. også pyntede jeg det lige med en blomster knap.. -)

Da jeg er helt ny i smykke værktøj og i det hele taget det at lave smykker der kræver værktøj måtte jeg også investere i det rigtige værktøj, de kloge siger jo at det rigtige værktøj er nødvendigt (hvilket jeg har måttet sande en gang eller to tidligere, så ingen grund til at snyde der)



Og det var så de sølv smykker jeg fik lavet.. Jeg har selv snøret med wire og sat ferskvandsperlerne på, jeg er faktisk rigtig glad for dem.. To armbånd og en halskæde.. Inden jeg smuttede hjem fik jeg det oxyderet det blev bare rigtig rigtig flot og gav det lige det look jeg ønskede mig.. :-)
Så alt i alt en kanon hyggelig dag, med super inspiration til videre smykkefremstilling - jeg fik nemlig købt så jeg kan lave et sæt øreringe og en ring som matcher det armbånd og halskæde jeg har lavet.. :-) Det glæder jeg mig til at få lavet og også få lavet meget mere.. Jeg syntes det er mægtig hyggeligt sådan og sidde og nørkle med.. :-)

1 kommentar:

  1. Hvor er det bare super flotte smykker du har fået lavet.

    Jeg sætter din blog på min liste over blogs jeg følger med på ;-)

    KH
    Rikke
    http://enartkunst.dk

    SvarSlet

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)