Om mig

fredag den 28. januar 2011

ARGH....

Jeg er lige ved at gøre ligesom Garfield... :-( Jeg sidder og lurer lidt blog her til aften igen igen (er vist blevet lidt hooked) men nu begynder min puter at drille.. Flere af de blog jeg kigger hos vil den pludselig slet ikke åbne og når den endelig åbner lidt af siden vil den ikke vise billederne.. Er det mig og min puter der har problemer? Eller er der andre der nogle gange oplever problemer med at åbne blog? Hvor er det altså bare irriterende.. ARGH.. og så puter skarp er jeg ikke lige at jeg kan regne den her ud ihvertfald.. hmm...

ps.. oveni hatten kan jeg pludselig ikke finde en blog jeg kiggede på tidligere idag, hvor jeg så en pathcwork pude syet i orange retro stoffer, vildt fed men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde den igen.. :-(
Det er vist ikke min aften.. :-( Måske jeg sku følge mere intens med i håndbolden som indtil videre kører udemærket.. SÅDAN DANMARK :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)