Om mig

fredag den 28. januar 2011

lidt små nervøs...

Øv øv gid det var som på billedet når man skulle til læge.. Nu har jeg siddet her og hygget mig i blogland hele formiddagen (den bliver så dejlig lang når man er oppe og lige svømme 60 baner i svømmehalen kl.6 uhm) og jeg har bare nydt det i fulde drag - al kreaén har jeg suget til mig og tilmeldt en masse blog til min liste så jeg rigtig kan følge med i flere spændende blogs. Men desværre er tiden nu gået og jeg skal tage mig sammen til at tage til lægen. Egentlig er det jo ikke noget som nogen behøver at vide, men jeg kan alligevel mærke jeg bliver nødt til at komme ud med det et eller andet sted og måske her var en meget god mulighed.. :-) Jeg skal til det 2. årlige tjek for livmoderhalskræft ikke rigtig fordi man har lyst, charmen ryger meget hurtigt når man skal kravle op på en briks iført sokker og bar underdel og fuld påklædt overdel.. :-( Jeg har mest lyst til at udskyde det, men min kære veninde fra efterskolen gjorde det samme og fik konstareret livmoderhalskræft heldigvis gik det fint for hende og hun kunne hjælpes. Jeg har tidligere haft lidt celle forandringer men heldigvis er det altid gået i sig selv igen ved ekstra tjekket. Nu skal jeg så afsted igen og jeg kan mærke jeg bestemt ikke har lyst.. Selvom man jo siger til sig selv at man ikke fejler noget så er der jo alligevel en grund til at man bliver tjekket.. For netop ikke og blive syg..  Så jeg krydser mine fingre og håber måske på lidt krydsede fingre i blogland også.. :-) God weekend til jer alle, når mit lægebesøg er overstået kan min weekend rigtig begynde.. :-)

1 kommentar:

  1. Ikke rart, men nødvendigt :-) Man på passe på sig selv og dermed også nogle gange se de ubehagelige ting i øjenene - forhåbentlig kan det altid betale sig at være på forkant :-) Krydser alt hvad der krydses kan.

    Kh. Mette

    SvarSlet

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)