Om mig

torsdag den 27. januar 2011

JUBIII.....


Jubii... Ligesom jeg sad og tænkte om det nu var en god ide med det her blog opstart så lykkedes det.. Jeg må rette min største tak til Mette som nu er min første faste læser.. :-) Jeg håber på mange flere og går med tankerne om en Give Away for st sætte skub i min blog, men det er sørme svært når man sådan er ny hvad man lige skal finde på.. Jeg holder fortsat hovedet i blød.. Måske der kan være lidt smykker fra weekenden hvor jeg skal på kursus her hos Irene-From. Jeg glæder mig virkelig meget og håber jeg kan få masser af nye indput til mere smykke fremstilling.. Jeg har allerede knyttet lidt armbånd dem tror jeg lige jeg får smidt på inden kurset.. Så kan man jo se om jeg får nye spændende ideer eller fortsætter i den samme rille..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)