Om mig

onsdag den 6. april 2011

Snøft...

Som der er nogen der siger.. Intet er så skidt at det ikke er godt for noget andet.. :-) Jeg har ligget med migræne igår og er derfor sygemeldt idag da hovedet stadig er noget på tværs, men det gjorde så at jeg havde mulighed for at bruge lidt kræfter på at opdatere lidt herinde.. Der har været alt for stille ALT for længe.. :-( men tiden smutter afsted uden jeg egentlig rigtig kan følge med. Det hjælper også gevaldigt at jeg nu har fået mit kamera hjem igen så jeg kan pynte indlægget lidt.. :-)

Hvis jeg skal starte bagfra lykkedes det endelig at blive færdig med min patchwork taske, jeg fik ideen fra Pralerier også har jeg ændret lidt små ting for lige at få det resultat jeg ønskede mig.. :-)

 Forsiden.. Hvor jeg fik det gjort så man rigtig kunne se den super lækre vespa.. :-)
 Indeni hvor jeg fik sat for i efter møje og besvær og en inderlømme med lilla kantbånd (hvis man lige kan ane det... )
Og tilsidst billeder bagfra på tasken..

Nøj jeg er max glad for resultatet og jeg bruger den næsten hele tiden..Selvom jeg syntes det var noget af en prøvelse da det er min første taske og første patcwork - er jeg super glad for resultatet og det er bestemt ikke sidste gang med nogle af delene.. Jeg er helt vild med patchworket og processen med det.. Næste gang skal jeg bare have den lim stof stift som mange her i blogland også bruger.. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)