Om mig

onsdag den 2. marts 2011

Hækle weekend..

Så smuttede den weekend forbi og ugen er allerede ved at være på midten.. (jeg er vist lidt bagud)

I weekenden var vi hos svigerfamilien i jylland så jeg havde taget lidt garn med til at hækle lidt forskelligt..

Det blev til lidt pynte blomster også skulle jeg jo finde ud af hvad jeg skulle pynte.. Da sæsonen jo stadig er mega kold tænkte jeg at jeg ville hækle en hue det lykkedes og igår aftes gik jeg over til at prøve og lave noget varmt til hånden.. Det lykkedes også så nu skal jeg bare forsøge og lave en magen til, det bliver så noget sværere fordi jeg ikke fik skrevet ned når jeg lavede indtag og hvor stort jeg lavede tommelfinger hullet.. :-( Men jeg må se om det ikke lykkedes.. :-)

 Det blev også lige til et lille lyserødt armbånd som i kan se.. Jeg har fået ideen rundt om i blogland.. :-)
 Huen fiksede jeg selv med lidt fantasi og opskrift fra en bog jeg har lånt på biblioteket..
Og hånd varmeren er jo set rundt omkring i lang tid så jeg forsøgte med frem også endte det sådan.. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)