Om mig

torsdag den 10. marts 2011

Forespørgsel... :-)

Nu har jeg i noget tid her i blogland kigget på alle jeres fantastiske hjemmelavede ting og jeg har bemærket at i på jeres ting har en lille "mærkat" som fortæller at det er jer der har lavet denne fantastiske hjemmelavede ting.. Hos f.eks. Kirkesjov har hun på sin super voksen suttesnor en "mærkat" på med navnet Kirkesjov.. Jeg syntes det er helt kanon mærker og har set det hos flere andre også hvor jeres eget "domæne navn" står på..

Min forespørgsel er så: Laver i dem selv? (på symaskinen....?) Eller kender i en der laver dem for jer.. Jeg er simpelthen bare rigtig nysgerrig og tænkte at nu måtte jeg spørge.. :-)

2 kommentarer:

  1. Hej

    Laver dem ikke selv... Mine er lavet her: http://www.scannex.dk/pl/_Navn_i_tøjet_Classic_5.aspx
    Der er super mange muligheder med farver, skrifttype, små figurer mm.... så slå dig løs og få dine helt egne!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Ja scannex er også der jeg har bestilt mine mærker - masser af muligheder som Mette også skriver :-)

    SvarSlet

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)