Om mig

tirsdag den 8. marts 2011

Bum bum...

Så måtte jeg lige lege lidt med layotet på min blog.. Det kan man sørme også bruge rigtig meget tid på :-) Nu må jeg hellere hækle lidt igen.. Mine hænder trængte lige til noget lidt andet..

Her er de oldermorsfirkanter jeg hækler lige pt og som skal blive til et forårs tørklæde.. Jeg fik en masse rester strømpegarn fra min mor, som normalvis skal lave striber på strømperne, men jeg synes de laver et meget fedt look når man hækler med dem.. :-)

Meningen er så at jeg vil hækle eller sy dem sammen med kastesting ved ikke helt hvad der er bedst, nogle der har erfaringer med at få oldemorsfirkanter til at se pæne ud på begge sider når de er syet sammen? :-)

Jeg vil hækle lidt flere også må jeg se hvordan jeg tilsidst får sat dem sammen, jeg skal nok smække billeder på når resultatet er endeligt.. :-)

1 kommentar:

  1. Rigtig flot blog du har lavet dig her :) meget flot baggrund, hvordan har du lavet den? Jeg har det helt på samme måde som dig, kommentarer og faste læsere er meget velkomne! Derfor er jeg din nye faste læser :)

    Mine firkanter minder meget om det projekt, som du har gang i. Er meget vild med det mønster, du har givet dem! Det bliver rigtig flot tror jeg! Jeg er ikke så langt med det, men jeg har købt en bog, der hedder "Hæklede firkanter", jeg håber, jeg kan finde en smart måde at sy dem sammen på der. Ellers har jeg tænkt mig at spørge en af mine kollegaer, der har rigtig meget styr på sådan noget :) jeg giver lige besked, når mine bøger er kommet :)

    SvarSlet

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)