Om mig

søndag den 20. februar 2011

Tiden flyver afsted..

Så sidder jeg her lidt sent og har lige været på udflugt i blogland.. :-) Det er så dejligt inspirerende og kigge rundt og se hvad i alle får skabt af super krea ting.. Når man sådan er på udflugt får man altid listet sig videre til nye spændende blogs og det er bare så givende.. Jeg er kommet hjem fra aften arbejde på mit praktiksted, selvom det er et super sted og rigtigt spændende, kan jeg godt mærke at energien er lidt lav lige her i starten.. Alt det nye der fylder mit hoved, tanker, strukturer og samtidig går jeg rundt og har sådan lyst til at blive færdig med min taske/net.. Jeg mangler den men tiden flyver bare afsted og når jeg ikke er på arbejde er der tusind ting der står på ventelisten til at blive ordnet.. :-( Nøj jeg glæder mig til der kommer lidt mere ro på igen og der bliver tid og overskud til at være mere krea igen.. Det er så hyggeligt og givende.. Men men jeg er sikker på det snart vender (det bliver det ihvertfald nødt til, ellers må jeg tvinge flere timer i et døgn hi hi)

1 kommentar:

  1. Hej og tak for din hilsen på min blog.
    Dejligt at du fandt lidt hækletips.
    Jeg vil rigtig gerne læse med hos dig også :-)

    Kh. Irene

    SvarSlet

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)