Om mig

mandag den 21. februar 2011

Jubi.... :-)

Så skulle jeg lige prøve at hækle.. Efter at have kigget rundt i blogland har jeg set alle de flotte ting man kan hækle og så tænkte jeg om det ikke var muligt for mig og lære.. :-) Jeg har luret rigtig meget hos Min verden af ild og Kirkesjov som fik det til at se legende let ud.. Jeg glæder mig til at hækle endnu mere og det super ved denne første prøve er at der hurtigt er resultater og nogle gange er det nu meget fint for min tålmodighed.. .-)
Jeg fandt denne video hos Drops Design af en blomst jeg bare syntes var rigtig flot.. Så jeg startede og måtte lige stoppe en gang og skifte pind, samtidig med jeg stoppede videoen masser af gange for at kunne følge med, nu det er første gang jeg sådan rigtig skulle hækle..



Den er ca 10 cm i diameter, jeg glemte lige og ligge en mønt ved siden af så det var lidt nemmere at se størrelsen men pyt pyt.. :-)


Sådan blev den så... Blomsten.. :-) Jeg er faktisk ret så stolt hi hi ihvertfald af at det sådan er lykkedes i første hug.. Den og flere andre i forskellige størrelser skal til sidst sidde på en hjemmestrikket poncho - jeg har givet op for strikkeriet sådan indtil videre ihvertfald - så jeg har sjhanghajet min mor til at strikke den også må jeg jo lave lidt pynt til den i mellem tiden.. :-)
Skønt alligevel og få et kreativt indlæg på min blog nu min patchwork taske lader vente lidt på sig.. :-)

1 kommentar:

  1. Det er en superfin blomst du har hæklet dig der. Så stor og så "fluffy" :-)

    SvarSlet

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)