Om mig

tirsdag den 8. februar 2011

Nøj..

Så er jeg her igen.. Opstarten på mit nye praktiksted har fyldt lidt mere end jeg lige helt var klar til.. Men det er indtil videre rigtig godt og jeg er stadig max forventningsfuld til det.. :-)
Samtidig har jeg opstartet et projekt jeg aldrig har prøvet før, men jeg har kigget hos rigtig mange her i blogland og tænkte at det måtte selv jeg kunne finde ud af også efter nærlæsning af alle de finde DIY.. :-)

PATCHWORK - jeg måtte prøve det..

Det er meningen at dette her stykke skal laves dobbelt også blive en taske/net.. Jeg har set den ude i blogland men desværre kan jeg ikke finde den igen :-(.. jeg har kigget rundt de sidste par dage men den er væk.. :-(
Hvis nogen af jer skulle kende til en der har en DIY på en taske/net (mener det var til et barn i den form den var lavet i på den blog jeg fandt den :-) må i mægtig gerne sige til, det varer jo ikke længe før jeg lige skal lure hvordan jeg laver resten af den.. :-)

4 kommentarer:

  1. Jeg måtte lige ind og se din blog :-) Tak for din kommentar hos mig. Det ser spændende ud me dpatchwork. Jeg sukker langt efter alle de flotte ting der bliver vist frem. Men jeg skal virkelig have spidset min sy-kompetencer inden jeg roder mig ud i patchwork.
    Du må ligge billeder ud når nettet bliver en realitet :-)

    SvarSlet
  2. Spændende farvekombination- Glæder mig til at se det færdige resultat;)

    SvarSlet
  3. Der er denne DIY fra Pralerier, som jeg skrev om under et andet indlæg: http://pralerier.blogspot.com/2010/05/diy-eksempel-pamontering-af-patchwork.html
    Ved ikke om det er den du tænker på!?

    SvarSlet
  4. Det er simpelthen lige den jeg tænkte på.. Tusind tak - det hjalp lige til det sidste at nettet/tasken.. :-)

    SvarSlet

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)