Om mig

mandag den 30. januar 2012

Jobsøgning kombineret med sygdom...

Så blev det tid til endnu et møde i jobsøgningens tegn.. puha syntes godt nok det er en sær og kedelig jungle ville egentlig hellere være blevet færdig uddannet pædagog og nyde at få et arbejde hvor jeg rigtig kunne bruge mine nye færdigheder...
Øv øv øv hvor er det nitte.. Alle mulig og umulige tanker flyver rundt i hovedet på en.. Forsøger at finde stillinger på nettet og udvide ens såkaldte netværk så mine chancer bliver større.. Så jeg forhåbentlig inden 2012 er overstået har mig et dejligt job.. Kan slet ikke vente med at få job, havde ellers gået og tænkt under det sidste semester at lidt ledighed efter endt uddannelse måske ikke var helt dårligt, men når man er i det så er det dårligt.. Og kedeligt og det påvirker en hele vejen rundt.. :-( øv øv

Her en lille sjov stribe jeg lige syntes passede på bare nogle af mine tanker hi hi...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kunne være helt super hvis du havde lyst til at smide en kommentar.. :-)